fredag 13 april 2012

Jag å mina listor...

Jag tror det blir en lista varje dag... nya, nygamla... strukturerar om.. skriver upp och bockar av sånt jag gjort men inte fått med på listan men bockar ändå inte av i samma takt som jag skriver upp nya punkter. Tämligen stressande. Kanske borde sluta. Eller åtminstone lära mig bli lite mer realistisk...

Hur som. Jag har fått tag på biståndshandläggaren på kommunen, nu ligger bollen hos dem för tillfället. Jag har tvättat ett par tvättar, jag har vikt och burit upp ren tvätt, jag har dammsugit E´s rum, jag har tagit en promenad med A som nu sover gott i vagnen, jag har... många punkter kvar på listan. Inte minst hämta E från förskolan. Fast det står inte på listan. Så jag skriver dit det nu... så att jag kan bocka av och känna att jag gjort ytterligare något idag...

Äntligen helg förresten. Hoppas på en solig sådan!

Inga kommentarer: