måndag 21 mars 2011

Jag hade tänkt...

..lägga ut en bild på lille E. Mina senaste inlägg har bara innehållit ord. Om snor och hosta mest. Men risken finns att det här blir ett likadant. För några bilder har jag inte tagit på länge. Och förkyld det är jag än...

Men lille E är inte förkyld. Han har varit på ett alldeles strålande humör den senaste veckan med undantag för en liten dipp i onsdags. Då var han så ledsen efter middagsluren att de ringde skärrade från förskolan. Tyckte inte att han var sig lik, skrek och småkrampade på ett sätt som han inte brukar. Både pappa och farmor var snabbt på plats och ganska snart lugnade han sig. Och blev sig själv. Och så har det fortsatt... bus i blicken och mycket skratt! Oron att att det skulle vara något nytt otrevligt sprak på gång i lilla huvudet har lagt sig... tillbaka på samma nivå som den alltid befinner sig. För det finns alltid där. Epilepsi-spöket...
Nä, nu ska jag gå och vila en stund. Vila mig frisk för imorgon ska jag jobba igen. Så är det!

Inga kommentarer: