söndag 13 mars 2011

Snart ny vecka. Igen.

Nä, nu är jag trött på snö, förkylningar och sunkiga vinterjackor. Vill ha vår.

I helgen har det visserligen töat rätt ordentligt. Å vi passade på att fika på altanen igår. I solen. Det var mysigt. Trots att jag var toksnorig och helt slut. Lille E gav nämligen mig förkylningen när han var klar med den. Och jag passade vidare till pappan som idag kände sig som jag gjorde igår. Nästan iallafall.
Nåväl. Imorgon är det ny vecka, nya tag. Då hoppas vi att hela familjen mår tipptopp, att lille E vaknar på rätt sida (det gjorde han inte idag... humöret vände upp först vid lunch) och att snön fortsätter smälta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja visst är det dags för vår! Vi var i Barcelona i helgen, lördagen spöregn från morgon till kväll men en ganska solig och skön söndag iaf. Och sen - i tisdags kväll. M magsjuk och jag plötsligt tokförkyld. Kan man säga att jag drog vinstlotten då elelr? Nåväl, peppar peppar så klarar jag mig... räknar timmar på inkubationstid nu. Sköt om er! Kram S

mamma till lille e sa...

Hej S!
Härligt med Barcelona! trots lite regn..
Vad gäller sjuka... jag vet inte jag, när man är magsjuk önskar man att man bara vore förkyld och när man är tokförkyld tycker man att den där magsjukan inte var så dum, den gick ju ganska snabbt över. Här har förkylningen inte gett sig än... jo för lille E, men både jag och storE dras med onda bihålor.

Stor kram! Skulle vara kul att ses snart!!