onsdag 24 juni 2009

Snart kontorsråtta igen...

Idag fick jag en försmak av vad som väntar efter sommaren, nämligen att inte tillbringa dagarna med lille E. Har varit på jobbet några timmar och suttit av ett möte... lite trött och lätt oengagerad. Det är inte helt lätt att hänga med i alla frågor och diskussioner när man varit borta ett tag men jag antar att man kommer in i det rätt snabbt igen när man väl måste. Tanken med besöket var bland annat att jag skulle få veta vilka uppgifter som väntar mig när jag börjar arbeta igen om drygt 6 veckor.

Men det tar vi då... nu ska jag inte ens kolla jobbmailen utan bara vara "ledig" fram till den 10 augusti.

Lille E, som fick klara sig utan mig större delen av dagen, hade sällskap av farmor och farfar istället. Han trivdes och de med. Det känns fantastiskt bra att ha dem så nära!

2 kommentarer:

Skalmans mamma sa...

Hej har precis hittat din blogg. Vilken fin liten kille ni har! Våra killar är ju jämngamla. Kommer att fortsätta att kika in hos er.
Kram

mamma till lille e sa...

Hej Skalmans mamma!
Vad kul att du hittat hit, jag hittade din blogg med för ett tag sen (via Honungspojken) och tittar in då och då. Han har ett så underbart smittande leende din kille!
Kram