onsdag 22 juli 2009

Några favoriter

Ibland slänger jag ur mig att E inte är så intresserad av leksaker. Men det är fel. För även om han inte så ofta klämmer och känner och utforskar som små barn vanligtvis gör så har han sina favoriter.

Ett tag var det den lilla giraffen han fick när han föddes. Sen katten som jamar om man trycker på en liten knapp. På senare tid har pingvinen från lekoteket fångat hans intresse. Och blomman han fick av en kompis i ettårspresent kan han titta på hur länge som helst...









1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fina bilder på en fin pojk! Själv väntar jag med spänning på mina nya glasögon, hoppas de är så fina som jag tyckte de var när jag beställde... Hoppas förresten oxå att vi hinner förbi er en sväng innan det blir dags att återvända till jobbet! Kram igen! S