måndag 5 oktober 2009

10 bekännelser



För några dagar sen fick jag en award av Vilmers mamma. Tack!

Med utmärkelsen följde uppdraget att berätta 10 saker ni inte vet om mig. Hmm... antar att några av er vet massor om mig och andra ingenting. Förhoppningsvis blir det något nytt för alla.



- Jag älskar Gott & Blandat men äter ofta tills jag mår illa.

- Jag är urkass på att skilja på höger och vänster men har grymt lokalsinne.

- Jag tycker att det är avkopplande att baka bröd men gör det ganska sällan.

- Jag är enligt maken slarvig med mina kläder... dålig på att vika, hänga upp osv. Låter de ligga i högar... det är dumt, jag vet.

- Skriver listor. Kom-ihåg-listor och att-göra-listor. Reviderar dem ständigt.

- Tycker själv att jag alltid lyckas med äppelpaj. Och alla andra pajer också. (Gjorde en köttfärspaj nu på morgonen)

- Följer Grey´s anatomy på tv. Har tydligen inte tröttnat på sjukhus...

- Har sorterat våra böcker efter färg. Det blev snyggt!

- Har respekt för hissar men åker om jag måste.

- Har inte svarat på ett kedjebrev sen jag var nio och fick alldeles för dålig utdelning i någon form av tuggummikedja. Det här är förvisso inge kedjebrev men nästan...

Och skicka vidare bör man... men jag härmar mimja och skickar vidare till den som känner sig manad.




Inga kommentarer: